No, I won't let you down. Hate to say you're surrounded by clowns.



Black duster coat - Hiddenfashion (similar)
Jeans - Pull & Bear
Platform shoes - Hiddenfashion
Floppy hat - Asos (similar)
Bead statement necklace - (similar and similar)




    En ce moment, je suis à la recherche d'un long manteau. Long très long. Et en laine. Et gris. Comme celui de la Kim en fait. Mais en pas cher. Bah oui, faut pas se voiler la face, je n'ai ni ses moyens ni ses cadeaux de designers. J'en trouverai peut-être un lorsque se terminera l'hiver. Et comme je ne suis pas trop exigeante, un camel m'irait aussi. Même que j'en avais trouvé un canon sur Forever21 mais que je l'ai raté de peu.
Tout ça pour vous dire que celui-ci se rapproche plus d'un kimono par sa forme et matière, qu'il n'est pas assez long pour que je me sente comme Néo dans Matrix (un peu LA référence badass des manteaux longs ahah) mais je pense que ça fait l'affaire. Un look simple et facilement portable pour un jour banal.





    This time, I'm searching a long coat. Very very long. And made of wool. And grey. Like Kim's one, in fact. But inexpensive. Yeah, let's face it, no millions, no designer gifts. Maybe I'll find one just at the end of winter. And since I'm not picky, a camel one would be fine too. I actually found a great one on Forever21 but totally missed it ! All of this just to tell you that this one looks like a kimono because of its shape and fabric and it's not long enough to feel like Neo in Matrix (THE badass reference of long coats ahah) but I think it works. A simple outfit and easily wearable for a normal day.





You can follow me

Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3